Dlouhodobá péče o zákazníka

Zaškolení obsluhy, informace o údržbě oken

Po montáži s vámi vedoucí party projde všechna okna a předvede vám jejich funkční charakteristiky a místa, kterým je třeba věnovat pozornost při periodické údržbě oken. Zvláště u složitějších systémů kování, především u dveří, je výhodné věnovat se této části předávacího procesu důkladně.

Dlouhodobý servis

Během záruční doby máte nárok na provedení dvou seřízení oken zdarma. Zpravidla je nutné provést seřízení zhruba 6-12 měsíců po montáži, kdy si celá konstrukce sedá. Následně je frekvence potřeby servisu zcela individuální. Držte se pravidla, že pokud okno někde drhne, je třeba jej seřídit.

Reklamace

Pokud dojde k situaci, kterou vyhodnotíte jako reklamaci, kontaktujte prosím pracovnici našeho servisního oddělení na emailu servis@oknostyl.cz. Pro písemné nahlášení reklamace je nutné uvést číslo smlouvy, na základě které jsme vám zakázku realizovali.

Záruky na výrobky a práce

Záruční podmínky jsou uvedeny ve vaší Smlouvě o dílo, která je současně archivována u nás. V případě, že nabudete dojmu, že se na vaší zakázce vyskytla vada spadající mezi garanční, obraťte se neprodleně na kontaktní údaje našeho servisního oddělení.